خبرهای داغ:
استاندار قزوین در اجلاسیه استانی شورای فرهنگ عمومی استان؛
اعلایی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند که تفاوت گفتار و رفتار مسئولان، مردم را به لجاجت می کشد که در این زمینه مسئولان باید به عنوان متولیان تأثیرگذار با حساسیت لازم با موضوعات رفتار کنند.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۷۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز اجلاسیه استانی شورای فرهنگ عمومی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه سوره، اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

 

اعلایی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: در حوزه فرهنگ باید با نگاه های ژرف تری به سراغ موضوعات رفت و ایجاد فضای بدبینی در حوزه فرهنگ مطلوب ارزیابی نمی شود.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در صحبت های روز گذشته خود یکبار دیگر فضای فرهنگی کشور و نقشه راه را برای مسئولان و فعالان فرهنگی ترسیم کردند و باید با توجه به این منویات با نگاه کامل و جامع تری به موضوعات فرهنگی بپردازیم.

 

اعلایی گفت: اینکه عده‌ای تأکید دارند با یک وضعیت منفعل با حس بدبینی در موضوعات فرهنگی مواجه هستیم، منش درست و منطقی نیست و ایران اسلامی دارای داشته های بسیار غنی و عمیق فرهنگی است.

 

استاندار قزوین اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند که تفاوت گفتار و رفتار مسئولان، مردم را به لجاجت می کشد که در این زمینه مسئولان باید به عنوان متولیان تأثیرگذار با حساسیت لازم با موضوعات رفتار کنند.

 

وی افزود: جهاد تبیین هم از مقولات مهمی است که باید در این زمینه با همت بیشتری اقدام کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها