معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محدودیت ایستگاه های هواشناسی در دلگان امیدواریم در آینده در دهستان رودیان و جلگه چاه هاشم این ایستگاه‌ها استقرار پیدا کنند.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۸۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رحمدل بامری در جلسه ستاد بحران شهرستان دلگان اظهارداشت: در حوزه شهرستان دلگان با کمک دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی اقدام لازم برای روستاهایی که خطر جدی وقوع سیل داشتند، انجام شده است.

وی ادامه داد: دلگان با ۷۷ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تلاش هایی که انجام شده روستاهایی که قطعی برق داشتند مشکل برطرف اما مسئله اساسی در شهرستان دلگان ارتباطات و راه ها همچنین خسارت به باغات خرما بوده است.

گفتنی است؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه گزارش مبسوطی از فعالیت ستاد بحران در شهرستان دلگان ارائه کرد و خواستار اعزام بالگرد به دهستان هودیان و برخی از روستاهای بخش جلگه چاه هاشم شد.

بامری از اختلال شبکه های تلفن همراه در شهرستان دلگان ابراز تاسف کرد و گفت: در روزهای عادی مردم شهرستان دلگان بالاخص مردم دهستان هودیان و بخش جلگه چاه هاشم از اختلال و نبود شبکه های تلفن همراه و اینترنت رنج می برند چه رسد به شرایط بحرانی مثل الان، شایسته است تصمیمات اساسی در این خصوص اتخاذ گردد.

نماینده تیم اعزامی استاندار سیستان و بلوچستان برای مدیریت بحران در شهرستان دلگان گفت: با کوچکترین بارش باران در شهرستان دلگان این رحمت الهی باعث زحمت برای مردم این شهرستان می شود، لذا ایجاد سیل بند در بالا دست شهر گلمورتی و روستاهای شهرستان دلگان از ضروریات می باشد.

ارسال نظرات