خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوفرستی گفت: غربی‌ها نقشی در خاورمیانه ندارند و از این موضوع هم مطلع هستند، اما تلاش می‌کنند که با تشکیل مثلت آمریکایی، اسرائیلی و عربی، این نقش را حفظ کنند، ولی تاکنون شکست خوردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۸۶۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، به سفر رئیس جمهور روسیه به ایران اشاره کرد و افزود: غربی‌ها و ایادی آن‌ها در کشورمان می‌خواستند این سفر را منفی جلوه دهند، اما تبلیغات رسانه‌ای آنها، کار به جایی نبرد.

وی گفت: دشمنان، سال‌های زیادی است که به جوامع مختلف القا می‌کنند که دین، مانع پیشرفت است، اما در رسیدن به هدف شومشان همیشه ناکام ماندند.

امام جمعه موقت بیرجند به نقش موفق زنان جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان ایرانی با داشتن حجاب، در مراکز علمی، میادین ورزشی، عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خوش درخشیدند و غربی‌ها از وجود زنان با حجاب احساس خطر می‌کنند، اما زنان با استعداد و با شرافت ایرانی به پیشرفت هایشان ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام نوفرستی، ۹ مرداد، روز صدا و سیما را یادآور شد و با تشکر از زحمات صدا و سیما کشور و استان گفت: صدا و سیما مانند دانشگاهی است که در آگاهی بخشی جامعه کم نگذاشته است و انتظار می‌رود همچنان برنامه سازان این مجموعه، برای پیشرفت اسلام، نظام و کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام نوفرستی سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری و رحلت عالم ربانی آیت الله مشکینی را هم گرامی داشت و افزود: این بزرگان نقش مهمی در ایران اسلامی داشتند که مبارزه با دشمنان و همراهی با ولایت نمونه‌ای از آن است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها