فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف مردم در مهار سیل به همراه امدادگران، گفت:‌ همراهی مردم در بحث مدیریت بحران ستودنی است.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی،‌ فرمانده سپاه الغدیر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شدت بارندگی در استان،‌ اظهار کرد:‌ بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران استانداری تمام تجهیزات امدادی،‌ مهندسی و عمرانی سپاه الغدیر از ابتدای اعلام وضعیت هشدار در اختیار مدیریت استان قرار گرفته است.
وی افزود : به منظور کمک به مردم مناطق سیل‌زده تمام پرسنل کادر،‌ سربازان و بسیجیان استان نیز در حالت آماده باش کامل هستند و در جای جای استان در حال کمک رسانی هستند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف مردم در مهار سیل به همراه امدادگران، گفت:‌ همراهی مردم در بحث مدیریت بحران ستودنی است.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که سپاه الغدیر مکان‌هایی را در تمام شهرستان‌های استان به عنوان محل اسکان موقت در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد:‌ شهروندان در روستاها و شهرستان‌های استان می‌توانند برای استفاده از محل‌های اسکان موقت به نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند.

فرماندهی سپاه الغدیر از تمام مردم صبور استان خواست تا از سفر های دورن شهری غیر ضرور جدا خوداری نمایند تا عزیزان خدمت رسان بتوانند در نقاطی که به حضور آنها نیاز است حضور یابند.

ارسال نظرات