خبرهای داغ:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس منصوب شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان را به سمت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۷۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان را به سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس منصوب و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین رضایی طی سالهای تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام حسین ملک مکان که پیش از این ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس را برعهده داشته است سمت هایی نظیر امامت جمعه شهرستان بوانات، ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بوانات و عضویت در شورای فرهنگ عمومی استان فارس و جامعه روحانیت مبارز شیراز و سابقه تدریس به عنوان مدرس حوزه و دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حسین ملک مکان (زید عزه)
نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و بنا بر پیشنهاد معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها به موجب این حکم به مدت دوسال به سمت «رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان و با هماهنگی و همکاری نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار محترم، نمایندگان محترم مجلس و مدیران استانی در راستای تحقق اهداف و مأموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موفق باشید.

لازم است با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) نسبت به اقدامات ذیل اهتمام جدی به عمل آورید.

1- همکاری و هماهنگی مستمر و ایجاد تعامل با کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها در مراسم و مناسبت ها
2- تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت‌های مردمی
3- تعامل با جوانان انقلابی و بهره گیری از ظرفیت بی بدیل آنان در بزرگداشت مناسبت های دینی و ملی
4- طراوت بخشی به مراسم و مناسبت‌ها با استفاده از ابتکارات و خلاقیت‌ها و ایده های نو
5- فعال‌سازی مساجد و نهاد‌های مذهبی و تشکل‌های دینی
6- همکاری با معاونت‌های تخصصی شورا و واحد‌های ستادی
7- رعایت موازین شرعی، قوانین و مقررات و نظم و انضباط به ویژه حفظ بیت‌المال و افزایش بهره‌وری

در ضمن لازم می دانم از خدمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رضایی در مدت تصدی مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که با یاری همکاران خدوم آن دفتر تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) موفق و مؤید باشید.

محمدحسین موسی‌پور
نماینده ولی ‎فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین رضایی همزمان با ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به سمت معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور منصوب شد. رضایی سپس ریاست مؤسسه تبلیغی همت اندیشان هماهنگ را بر عهده گرفت و اکنون با حفظ سمت، در جایگاه مشاور عالی رئیس و نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مشغول به خدمت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار