سردار کرمی گفت: امروز نباید از دشمن غفلت کرد چرا که در لحظه غفلت آسیب می بینیم، بلکه باید محکم در میدان باشیم و رسالتی که رهبر انقلاب بر عهده مداحان گذاشته است را به خوبی انجام دهیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۲۱
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه منطقه قدس نزسا در اولین روز از ماه محرم در جلسه هم اندیشی مسئولین هیئات مذهبی و مداحان بسیجی که با حضور مداحان و ذاکرین بسیجی خواهر و برادر در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد، از انقلاب اسلامی به عنوان ادامه حرکت انبیا و ائمه(ع) یادکرد و گفت: در طول انقلاب اسلامی اراده الهی باعث پیروزی در برابر دشمنان شده و امروز هم همین اراده الهی  از ابتدای انقلاب تا کنون در صحنه های مختلفی همراه بوده که دشمنان تلاش کردند اسلام را شکست داده و انفلاب را از بین ببرند که به لطف و اراده الهی موفق نشده اند.

وی با اشاره به این مطلب که دشمنان در  جنگ نابرابر هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را برای شکست ایران به میدان آوردند و در همه زمینه ها تمام تلاش خود را داشته و دارند تا انقلاب اسلامی را تحت فشار قرار دهند، افزود: رزمندگان بااعتقاد به وعده الهی در برابر تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان مقاومت کردند و پیروز شدند.

سردارکرمی با تاکید بر این مطلب که تمام تلاش دشمن برای شکست ایران بود تصریح کرد: ایران اسلامی با اتکا به وعده الهی و داشتن باور و ایمان راسخ به خدا میدان های نبرد را برای دشمن رها نکرد، بلکه  محکم در میدان ایستاد.

این مسئول ادامه داد: دشمن با سه روش بیولوزیکی، فناوری و نوآوری در جنگ و جنگ شناختی در حال مبارزه با ملت ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا با تاکید بر این مطلب که دشمن در جنگ شناختی با هدایت ذهن و اشغال آن قصد پیروزی دارد که این جنگ در زمان امام حسین(ع) رخ داد و امام حسین(ع) را به شهادت رساندند جنگ نرم و شناختی مرتبط به زمان حال نبوده و نیست بلکه شیوه ها و روشهای آن در حال تغییر است.

کرمی از رسانه و فضای مجازی به عنوان دو ابزار جهت مقابله با جنگ شناختی نام برد و اظهار داشت:  امروز شرایط بسیار خوبی را برای آگاه سازی افکار عمومی داریم که باید در میدان باشیم  چرا که جبهه باطل با تمام توان جهت مقابله با جبهه حق به میدان آمده است.

وی با بیان این نکته که امروز همه مسلمانان در جبهه حق قرار دارند  و به خداوند متعال وصل هستند ادامه داد: آنچه که مهم است انجام کار برای رضای خداست، که عشق بازی در صحرای کربلا لحظات زیبایی را ترسیم کرد.

این مسئول امام حسین(ع) را عاشق خدا دانست و ادامه داد: فردی که عاشق خدا باشد به غیر از خدا چیز دیگری را نمی بیند و در نهایت آرامش جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام می کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا تصریح کرد: امروز جهاد تبیین موضوع بسیار مهمی برای مداحان است چون دشمن با تمام توانش تلاش  دارد ریشه باورها و اعتقادات جوانان ما را نسبت به معارف دین سست کند، امروز ما پشتوانه عظیمی مانند قرآن داریم و هیچ چیزی نمی تواند مقابل ما بایستد .

وی تصریح کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری از ملت ایران عصبانی است که راه ائمه(ع) را ادامه می دهد چرا که نظام اسلامی کارآمد ترین نظام است و مداحان بای در این زمان امید آفرینی را در جامعه تقویت کنند چرا که محتوای مداح از تاثیرگذاری بسیار بالایی برخوردار است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: باید عمل ما همراه با اخلاص باشد، امروز نباید از دشمن غفلت کرد چرا که در لحظه غفلت آسیب می بینیم، بلکه باید محکم در میدان باشیم و رسالتی که رهبر انقلاب بر عهده مداحان گذاشته است را به خوبی انجام دهیم.

 

 

ارسال نظرات