خبرهای داغ:
سردار سنایی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

قدرت دفاعی ایران برای منطقه امنیت آفرین است/ استکبار جهانی از قدرت پهپادی ایران وحشت دارد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه استکبار جهانی از قدرت پهپادی ایران وحشت دارد، گفت: قدرت دفاعی ایران برای منطقه امنیت آفرین است.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۸۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴


قدرت دفاعی ایران برای منطقه امنیت آفرین است/ استکبار جهانی از قدرت پهپادی ایران وحشت دارد
سردار رسول سنایی راد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، با نگاهی به نقش مهم و تعیین کننده پهپادها در جنگ‌های امروز، گفت: نه تنها در جنگ، بلکه کشورها در راستای تأمین امنیت، دنبال دستیابی به این توانمندی روز نظامی هستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بررسی مزیت‌های پهپادها (پرنده‌های بدون سرنشین)، نسبت به جنگنده‌ها و هواپیماها، مداومت پروازی را از ویژگی‌های برجسته پهپادها دانست و افزود: کم هزینه بودن به لحاظ جانی و مالی، از دیگر شاخص‌های تاکتیکی پهپادها است.

سردار سنایی راد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، به همت سپاه پاسداران و ارتش در کنار وزارت دفاع، با تکیه بر ظرفیت‌های داخل به پیشرفت‌های شگرفی در حوزه پهپادی رسیده است، بر حرکت نیروهای مسلح بروی ریل راهبرد "ما می‌توانیم"، تأکید و تصریح کرد: امروز ایران، به تولید پهپادهای مدرن و روز دنیا دست پیدا کرده است.

ایران، قدرت پهپادی منطقه است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، قدرت پهپادی منطقه است، ایران را از قدرت‌های برتر پهپادی جهان برشمرد و اضافه کرد: قدرت پهپادی ایران در موارد مختلف در سال‌های اخیر، به رخ دوست و دشمن کشیده شده است.

ادعاهای دشمنان، نشان می‌دهد که قدرت دفاعی ایران در ابعاد مختلف به ویژه پهپادی یک واقعیت انکار ناپذیر است

سردار سنایی راد با تأکید بر اینکه رژیم جنایت کار آمریکا ادعا می‌کند، ایران در جریان" جنگ اوکران" به روسیه پهپاد می‌فروشد، تصریح کرد: این ادعای دشمنان، نشان می‌دهد که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف به ویژه پهپادی یک واقعیت انکار ناپذیر به ویژه از سوی دشمنان و معاندین است.

 

 

رژیم اشغالگر قدس از قدرت پهپادی جبهه مقاومت ترس و هراس دارد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به نقش محوری قدرت پهپادی در استحکام جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: این رژیم جعلی صهیونیستی از قدرت پهپادی جبهه مقاومت ترس و هراس دارد.

اقتدار دفاعی ایران به ویژه قدرت در حوزه پهپادی، دشمنان را مجبور به اعتراف نسبت به قدرت دفاعی ایران، کرده است

سردار سنایی راد با بیان اینکه استکبار جهانی از قدرت پهپادی ایران وحشت دارد، تصریح کرد: اقتدار دفاعی ایران به ویژه قدرت در حوزه پهپادی، دشمنان را مجبور به اعتراف نسبت به قدرت دفاعی ایران، مخصوصاً در این رابطه کرده است.

 

 

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی ایران، خطری برای همسایگان و کشورهای غرب آسیا ندارد، اظهار داشت: بلکه این اقتدار، برای منطقه امنیت آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات