خبرهای داغ:
فرماندار گرگان:

تبیین دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم/ روستاها در اولویت توزیع اعتبارات

عیسی پایین محلی گفت: دولت سیزدهم در یک سال اخیر کارهای اساسی، بزرگ و زیربنایی را در استان گلستان انجام داده که باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۴۸۱۹۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

تبیین دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم/ روستاها در اولویت توزیع اعتبارات

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، عیسی پایین‌محلی  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: با فشار استکبار و معاندان و تحریم‌‌های ظالمانه در هیچ دوره‌ای، کشور به اندازه شرایط کنونی با مشکل مواجه نبوده و نیست، با این حال دولت سیزدهم همه همت و تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته و لازم است برای تحقق این هدف بزرگ، همه مسئولان و مدیران در سطوح مختلف بیش از گذشته پای کار باشند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در یک‌ سال فعالیت دولت سیزدهم کارهای اساسی، بزرگ و زیربنایی انجام شده است، گفت: لازم است با توجه به در پیش بودن هفته دولت، دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف برای جامعه تبیین شود.

وی بر مستندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته دولت تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای برای انعکاس این دستاوردها و اقدامات بهره‌گیری کرد. همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دولت در شهرستان گرگان و حضور و سخنرانی مدیران پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز در دستور کار قرار داشته باشد.

وی به موضوع ارزیابی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشاره و بیان کرد: شاخص‌های 11گانه در این زمینه پیش‌بینی شده و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری نسبت به جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌ها اقدام خواهد کرد.

پایین‌محلی این نکته را هم متذکر شد که با توجه به همزمانی هفته دولت با ماه محرم، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به گونه‌ای باشد که حرمت این ماه و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) حفظ شود.

وی به برنامه رشد اقتصادی 8 درصدی اشاره کرد و گفت: لازم است فرآیندهای شهرستانی برای برخورداری از منابع و تحقق این برنامه، تعیین شود. در همین راستا باید پروژه‌های فعال، طرح‌های نیمه فعال یا نیمه‌تمام و پروژه‌های راکد و تعطیل شناسایی شود تا بتوانیم پس از اولویت‌بندی، زمینه تکمیل یا فعال‌سازی مجدد آنها را فراهم کنیم و هیچ پروژه‌ای تا قبل از آغاز هفته دولت آغاز نشود. همچنین سعی بر این باشد تا مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها به‌صورت مطلوب، شایسته و وزین برگزار شود و از مجموعه اقدامات انجام‌ شده یک‌ ساله پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی کلیپ تهیه و مستندسازی شود.

فرماندار گرگان همچنین بر ضرورت توجه به روستاها تأکید کرد و افزود: در توزیع اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی لازم است توجه ویژه‌ای به روستاها شود چرا که این کار هم سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق و هم سبب بهبود شرایط اقتصادی روستاییان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار