درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)

ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمان کشوری کمربند طلایی که در شیراز برگزار شد مدال های رنگارنگی را به گردن آویختند.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، تیم ووشو باشگاه ذوالفقار علی استان کهگیلویه وبویراحمد با مربیگری اساتید سیدروح الله حسینی و مهدی غلامی در مسابقات قهرمان کشوری کمربند طلایی شیراز که جهت انتخابی تیم لیگ برتری رنگ فیروزه ای در آکادمی ووشو شیراز برگزار شد، خوش درخشید.

مهدی غلامی از مربیان باشگاه ووشو ذوالفقار علی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: این مسابقات در تمام رده های سنی « نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان» برگزار شد و باشگاه ذوالفقار علی یاسوج با 9 شرکت کننده توانست با اقتدار 7 مدال رنگارنگ  شامل 3 طلا، 3نقره و 1 برنز کسب کند.

وی بیان کرد: در این رقابت ها مهران کریمی مدال طلا، آرین غلامی مدال طلا، دانیال عسکری مدال طلا، شاهین بهروزی یان، ابوالفضل کامروا (علیبازی) و یاشارکشاورزی مدال نقره و سید پویا کاظمی نیز مدال برنز را از آن خود کردند.

غلامی ابراز داشت: از استان کهگیلویه و بویراحمد سه تیم ووشو  از جمله تیم ووشو پاتاوه، باشگاه ووشو سید الشهدای یاسوج و باشگاه ووشو ذوالفقار علی در مسابقات قهرمان کشوری کمربندطلایی شیراز شرکت کردند و دو تیم دیگر استان نیز صاحب مقام هایی شدند.

سید روح الله حسینی دیگر مربی باشگاه ووشو ذوالفقار علی یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: این باشگاه یکی از قوی ترین باشگاه های ووشو در کشور  است که در سالهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا راکد شد و در حال حاضر فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی ضمن گلایه شدید از مسئولان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد و بی مهری آنها نسبت به ورزشکاران، افزود: ورزشکاران ما در این مسابقات بیشترین مدال ها را کسب  کرده اند اما مسئولان ورزش استان حاضر نشدند حتی به آنها خداقوت بگویند.

حسینی ابراز داشت: در مسابقات قهرمان کشوری کمربندطلایی که در شیراز برگزار شد ورزشکاران ما هر کدام با لباسی حاضر شدند و مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد حاضر نشدند حتی چند دست لباس یکدست در اختیار ووشوکاران قرار دهند که جای تاسف دارد.

این مربی ووشو با بیان اینکه ورزشکاران ما با هزینه شخصی و با پول کارگری به مسابقات اعزام می شوند، افزود: 120 ورزشکار در باشگاه ووشو ذوالفقار علی با یک کیسه بوکس کار می کنند و اداره کل ورزش و جوانان استان امکانات ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار نمی دهد.

حسینی گفت: برای پیگیری مشکلات ورزشکاران چند بار به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کردیم تا در بحث هزینه ها و خوراک ورزشکاران اعزامی به مسابقات با ما همکاری کنند اما اعلام کردند اعتبار نداریم و هر ورزشکاری با هزینه شخصی به مسابقات برود.

این مربی ووشو در پایان ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از قطب های اصلی ورزش ووشو در کشور است اما ورزشکاران این رشته ورزشی به دلیل عدم حمایت مسئولان از فعالیت در این عرصه کنار می روند.

درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استاندرخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استاندرخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استاندرخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استاندرخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استاندرخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استان + ( تصاویر)

درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشوری/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش و جوانان استان

درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)درخشش ووشو کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور/ گلایه شدید مربیان از مسئولان ورزش استان + ( تصاویر)

ارسال نظرات