خبرهای داغ:
گفتگوی خبرگزاری بسیج با خادم یک قرارگاه جهادی؛

امدادگران در امامزاده داوود از جان مایه گذاشتند/ امدادرسانی به سیل زدگان در تهران رنگ حسینی داشت

خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا (س) گفت: امدادگران تیم کمیته بحران ما در جریان امدادرسانی به مردم در منطقه امامزاده داوود تهران از جان مایه گذاشتند.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۸۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

علی شقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص امداد رسانی به مناطق سیل زده استان تهران، گفت: تجربه خدمت رسانی به مردم را در جریان سیل آق‌قلا از توابع استان گلستان در سال ۹۸ داشتیم و از این تجربه در امدادرسانی به مردم در جریان سیل در مناطق مختلف استان تهران به ویژه امامزاده داوود (ع) استفاده کردیم.

وی با اشاره به تشکیل "تیم مدیریت بحران" در خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا (س)، تصریح کرد: همه اعضای این تیم در رشته‌ها و حرفه‌های مختلف متخصص هستند.

خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا (س) با بیان اینکه اعضای این کمیته دارای تخصص در دوره‌های "برق، حلال احمر و آتش نشانی" هستند و در این زمینه‌های دوره‌های آموزشی و تخصصی را گذرانده‌اند.

خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا سلام الله با اشاره به اینکه گروه ما در بحث امداد و خدمات رسانی به مردم سیل زده همکاری و تعاملات خوبی با بچه‌های ناجا، آتش‌نشانی، هلال احمر استانداری و فرمانداری دارند، اضافه کرد: امدادگران تیم کمیته بحران ما در جریان امدادرسانی به مردم در منطقه امامزاده داوود تهران از جان مایه گذاشتند و با وجود اینکه هر لحظه خطر آنها را تهدید می‌کرد، به مردم خدمت می‌کردند.

شقاقی تأکید کرد: دَم همه امدادگران و خدمت رسانان در بحث سیل اخیر "مهدوی و اجرشان اخروی"، ان‌شاءالله، این عزیزان بدون هیچ ترسی با روحیه جهادی و ولایی جهت امداد و نجات مردم گرفتار در دل سیل، به دل خانه‌های غرق در سیل می‌زدند و رنگ خدایی و حسینی داشت و جهادی پای کار بودند.

خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا (س) الله با بیان اینکه خوشبختانه آرامش به منطقه برگشته است، تصریح کرد: با مدیریت بحران استان و منطقه و قرارگاه پشتیبانی هماهنگ شدیم.

شقاقی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز به آن شکل سیلاب از خانه‌ها خارج نشده است، اضافه کرد: برخی از محل‌ها در مناطق سیل زده نیاز به لایروبی دارد.

خادم قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی و مرکز نیکو کاری انصارالزهرا (س) اظهار داشت: ان‌شاءالله مسئولین با همت مضاعف و روحیه جهادی مشکلات مناطق سیل زده کشور به ویژه استان تهران را برطرف کرده و آرامش را به زندگی مردم برگردانند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار