اقدام جهادی نیروهای آبفا برای تخلیه آب از معابر و منازل مردم در نصرت‌آباد/ استقرار ۶ اکیپ در نصرت‌آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: نیروهای آبفا به منظور تخلیه آب از معابر و منازل نصرت‌آباد در این منطقه مستقر شدند و‌به صورت بی‌وقفه در حال تلاش برای پایداری وضعیت هستند.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۹۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علیرضا قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: بیان کرد: با توجه به اعلام گزارشی مبنی بر بارندگی شدید در نصرت‌ آباد و ابگرفتگی تمام شهر به دلیل تخریب بندهای خاکی اطراف شهر، ۲ اکیپ امدادی بزرگ و ۴ اکیپ امدادی سبک به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در شرایط فعلی ۱۵ نفر از نیروهای شرکت با ۱۰ پمپ و سایر تجهیزات از جمله لوله و لوازم مورد نیاز در منطقه مستقر و در حال تلاش برای ساماندهی وضعیت هستند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی در نصرت‌آباد در راستای رفع مشکل به وجود آمده، اظهار کرد: امشب و فردا تخلیه آب منازل انجام می‌شود تا از خسارت احتمالی به شهر نصرت‌آباد و منازل مسکونی جلوگیری شود.

قاسمی اضافه کرد: همکاران ما در حوزه آب، برق و راهداری در منطقه حضور دارند و در حال کمک به شهرداری و ارائه خدمات مورد نیاز هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از آنجایی که خدمت به مردم سرلوحه کارمان و اصل اول هست، به سرعت وارد میدان شدیم، گروه‌های جهادی نیز جهت کمک به مردم مراجعه کردند که ۳ پمپ از سوی این شرکت تحویل آن‌ها شد و در کنار گروهای عملیاتی آب و فاضلاب در حال کمک و خدمت به مردم هستند.

وی با بیان این که تلاش بر این است که تا فردا ظهر آب اکثر منازل تخلیه شود، ادامه داد: با توجه به قطع برق، چاه‌های منطقه نیز از مدار خارج شده بود که ساعت ۲۰ امشب ۲ چاه وارد مدار شد و تا قبل از ساعت ۲۲:۳۰ نسبت به هواگیری شبکه اقدام می شود تا آب قبل نیمه شب به مردم برسد.

قاسمی گفت: از آنجایی که خدمت به مردم سرلوحه کارمان و اصل اول هست، به سرعت وارد میدان شدیم، گروه‌های جهادی نیز جهت کمک به مردم مراجعه کردند که ۳ پمپ از سوی این شرکت تحویل آن‌ها شد و در کنار گروهای عملیاتی آب و فاضلاب در حال کمک و خدمت به مردم هستند.

این مسئول با بیان این که تلاش بر این است که تا فردا ظهر آب اکثر منازل تخلیه شود، ادامه داد: با توجه به قطع برق، چاه‌های منطقه نیز از مدار خارج شده بود که ساعت ۲۰ امشب ۲ چاه وارد مدار شد و تا قبل از ساعت ۲۲:۳۰ نسبت به هواگیری شبکه اقدام می شود تا آب قبل نیمه شب به مردم برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار