خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی پیامی درگذشت حاجیه خانم نرجس بلا مادر شهیدان والا مقام قدرت الله و محمود هرمز نصیری را به خانواده ، وابستگان و مردم شهید پرور نایین تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۳۷۳
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در پی درگذشت حاجیه خانم نرجس بلانیان مادرشهیدان قدرت الله و محمود هرمز نصیری سرهنگ دوم پاسدار الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین طی پیامی آسمانی شدن این مادر فداکارو اسوه صبر و ایثار را به خانواده و وابستگان و مردم شهیدپرور نایین تسلیت گفت.

   سرهنگ الیاسی در بخشی از این پیام تسلیت عنوان نمود :مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت ، و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
اینجانب درگذشت اسوه صبر و ایثار ، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم نرجس بلانیان ، مادر ارجمند شهیدان والامقام قدرت الله و محمود هرمزی نصیری را به خانواده محترم‌ ایشان و سایر وابستگان تسلیت عرض می نمایم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها