خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد:
طالبی گفت: با بهره گیری از ظرفیت های مردمی می توان آسیب های اجتماعی را به حداقل رساند.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان بیان کرد: با توجه به این که بررسی هر نوع آسیب اجتماعی به یک حوزه واگذار شده، لازم است دستگاه‌های اجرایی با همکاری و همیاری به موضوع آسیب‌های اجتماعی مرتبط با حوزه کاری خود ورود نمایند ضمن آنکه در این زمینه باید از موازی کاری بپرهیزند.

وی با اشاره به تعیین دستگاه‌های متولی کارگروه‌های مرتبط، تصریح کرد: انتظار می‌رود جلسات مرتبط به صورت منظم و با حضور دستگاه‌های همکار برگزار و نتیجه کارگروه و مصوبات آن به دبیرخانه مرکزی آسیب‌های اجتماعی استان مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارسال گردد.

معاون استاندار متذکر شد: جلسات باید عملیاتی بوده و صرف گذراندن مصوبه نباشد، ضمن آنکه اگر دستگاه همکار قادر به اجرایی کردن مصوبات مرتبط نیست باید موضوع را به دبیرخانه اعلام نماید.

طالبی با تأکید بر تعیین تقویم زمان بندی جلسات کارگروه‌ها به صورت سالانه، برگزاری منظم جلسات متناظر شهرستانی را نیز متذکر شد.

وی با اشاره به فرصت مغتنم ماه محرم، تأکید کرد: مبلغین باید در جلسات عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی نظیر جوانی جمعیت، آثار سوء مترتب بر پیری جمعیت را تشریح و تبیین نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها