فرماندار ایلام:

همه در برابر برگزاری باشکوه کنگره بزرگ اربعین مسئول هستیم

نادری با بیان اینکه همه ما مسئولین در قبال برگزاری باشکوه کنگره عظیم اربعین حسینی شرعا مدیون و قانونا مسئول هستیم، گفت: همه دستگاه ها برای خدمات رسانی شایسته به زوار پای کار باشند.
کد خبر: ۹۴۴۸۵۸۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
 
به گزارش خبرگزاری یسیج، فرماندار ایلام، ظهر امروز(۱۰ مرداد) در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی این شهرستان، با حضور معاونین سیاسی و عمرانی، بخشدار مرکزی و مدیران عضو ستاد اربعین شهرستان ایلام با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و مصیبت درگذشت پروفسور عادل آذر اظهار کرد:کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) که در ابعاد مختلف سیاسی،مذهبی،اجتماعی و جغرافیایی شاخص و حائز اهمیت است.

 

«عبدالصاحب نادری» یادآور شد: دستگاه ها و کمیته های تخصصی به صورت جدی تلاش کنند با برنامه ریزی صورت گرفته از قبل خدمات رسانی مطلوبی به زائرین اربعین حسینی ارائه دهند.

 

وی تصریح کرد: همه ما در قبال برگزاری باشکوه این کنگره عظیم شرعا مدیون و قانونا مسئول هستیم.

 

فرماندار ایلام گفت: وظیفه ما علاوه برخدمات رسانی مطلوب به زائرین حفظ وضعیت موجود و شرایط عادی روزمره شهروندان در راستای خدمات دهی مناسب می باشد.

 

نادری خاطرنشان کرد: مدیران می طلبد باحساسیت لازم با توجه به موقعیت شهرستان ایلام به عنوان کریدور اصلی و معین اصلی شهرستان مهران دلسوزانه و مسئولیت پذیرتر در قبال خدمات رسانی به زوار اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار