حجت‌الاسلام دریکوندی درمراسم عزاداری شب چهارم محرم گفت:ماهیت جنگ نرم کنونی نظام سلطه، علیه انقلاب ونظام اسلامی به عنوان نقطه ثقل کشورهای مسلمان است
کد خبر: ۹۴۴۸۶۲۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین علی دریکوندی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان درمراسم عزاداری شب چهارم محرم الحرام که در گلزار شهدای گمنام شهراهرم برگزار شد گفت:برنامه ریزی دشمن برای از بین بردن منابع امنیت زای فرهنگ اسلامی مشهود وواضح است، لذا کشور ما نیز بایستی با برنامه ریزی دقیق وجامع وتدوین استراتژی های مناسب، به مواجهه با این فتنه دشمن بپردازد.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در ادامه با اشاره به مولفه‌های جنگ نرم افزود:جنگ نرم کلیه مؤلفه های یک جنگ تمام عیار را برای شکست دادن دشمن داراست وبا هدف گذاری بر روی فرهنگ وعقاید جامعه هدف، با حالتی خزنده، فریبکارانه وغیر شفاف سعی دارد آن ها را از پیشینه های فرهنگی، تمدنی خویش دور ساخته وبا جایگزینی الگوهای مورد نظر خویش، پروژه مسخ فرهنگی جوامع هدف را به سرانجام مطلوب برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دریکوندی موضوع خواص عهد امام حسین(ع)را موضوعی حساس درهمه زمانهای تاریخی بیان داشت وآن را خاص ائمه اطهار بویژه زمان امام حسین (ع)ندانست و تصریح کرد:بسیاری از مسلمانانِ دوران اواخر شصت ساله‌ی بعد از حادثه‌ی هجرت یعنی پنجاه ساله‌ی بعد از رحلت نبی مکرم از حوادثی که میگذشت، تحلیل درستی نداشتند. چون تحلیل نداشتند، عکس‌العمل نداشتند. لذا میدان، باز بود جلوی کسانی که هر کاری میخواستند، هر انحرافی که در مسیر امت اسلامی به وجود می‌آوردند، کسی جلودارشان نباشد؛ میکردند.
وی افزود:پیدایش هر حادثه‏ای در جوامع بشری در مرتبه اول معلول عملکرد خواص آن جامعه است که طبیعت چنین عملکردی، تأثیرپذیری عوام را به دنبال دارد؛ خواص، یا خواصِ حقّند و یا خواصّ باطل. خواصّ حق نیز در مقابل مظاهر دنیوی یا پای‏بند به حقند و یا روی گردان از حق. بدیهی است هر یک از این اقسام می‏تواند در پیدایش و عدم پیدایش فرایندهای تاریخی، اجتماعی و سیاسی مؤثر باشد و در نتیجه، جامعه را به صلاح و یا فساد بکشاند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها