شبهه علمی و عدم تشخیص جبهه حق و باطل از عوامل رخداد عاشورا است

امام جمعه کرمان گفت: شبهه علمی و عدم تشخیص جبهه حق و باطل از عوامل رخداد عاشورا است این باطل است که از حق تغذیه می‌کند ولی با حق می‌جنگد و همه همتش از بین بردن حق است.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۶۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان به مناسبت فرا رسیدن 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان دیدار کردند 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ضمن عرض تسلی ایام شهادت اباعبدالله الحسین و گرامیداشت 12 مرداد ماه  اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما این است فرهنگ انقلابی که امام راحل و یارانش و کمک مردم به پیروزی رساندند را نسل به نسل منتقل کنیم که این امر وظیفه را جدیتر و سنگین تر می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات نقش حساسی در انتقال و معرفی فرهنگ انقلاب و اسلام به نسل‌های بعدی را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شبهه علمی و عدم تشخیص جبهه حق و باطل از عوامل رخداد عاشورا است این باطل  است که از حق تغذیه می‌کند ولی با حق می‌جنگد و همه همتش از بین بردن حق است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: باطل سر و صدای زیادی دارد و خیلی‌ها محو جلوه باطل می‌شوند، این بخش دیگر سخنان علیدادی‌سلیمانی در این دیدار بود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی به شدت بر علیه ما کار می‌کند و خیلی‌ها به اسم دفاع از ارزش‌ها و مردم در زمینی قرار می‌گیرند که زمین دشمن است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار