معاون هماهنگ کننده سپاه تهران بزرگ گفت: در مدت امدادرسانی سیل امامزاده داوود(ع) همه نواحی مقاومت و در تهران و همچنین بسیجیان روستا‌های اطراف از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
کد خبر: ۹۴۴۸۶۷۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
اهالی روستای امامزاده داوود(ع) در کنار گروه‌های جهادی و بسیجی باعث کاهش پیامد‌های سیل مخرب شدند
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، معاون هماهنگ کننده سپاه تهران بزرگ گفت: در مدت امدادرسانی سیل امامزاده داوود در این چند روز اخیر، همه نواحی مقاومت و حوزه های مقاومت در تهران و همچنین بسیجیان روستا‌های اطراف از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

درباره روند امدادرسانی در منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) عنوان کرد: از ابتدای صبح گاه پنجشنبه ششم مردادماه همزمان با وقوع سیل در این منطقه، ماموریتی به سپاه تهران بزرگ محول شد که در این منطقه جهت کمک به مردم سیل زده حضور پیدا کنیم.

بر همین مبنا در ساعات اولیه وقوع سیل، بسیجیان، گروه‌های جهادی بسیج و سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) در منطقه امامزاده داوود(ع) جهت امدادرسانی حاضر شدند و فعالیت هایشان را آغاز کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در ادامه مطرح کرد: در این مدت، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج امامزاده داوود(ع) و روستا‌های اطراف و همچنین حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج در تهران بزرگ برای بهبود شرایط در این منطقه، از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سردار توکلی افزود: اهالی روستای امامزاده داوود(ع) و روستا‌های اطراف نیز علی رغم از دست دادن عزیزانشان، همکاری خوبی داشتند تا مقداری از پیامد‌های این سیل مخرب کاسته شود و منطقه امامزاده داود از نظر وضعیتی که در آن قرار گرفته بود، به ثبات برسد.

علاوه بر دوستان جهادی، بسیجی و سپاهیان تهران بزرگ، عزیزانی نیز از اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری و نیروی انتظامی و ... در این اقدامات جهادی نقش داشتند و کمک کردند تا این کار به خوبی مدیریت شود.

ارسال نظرات