حجت الاسلام عبدالهی گفت: دشمن در اتاق فکرش دنبال این است که راه امام حسین را در جامعه نابود کند و اما نمی داند در مکتب حاج قاسم یاد گرفتیم که ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۶۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد عبدالهی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار در مراسم چهارمین روز محرم در جمع پاسداران گفت: اهداف امام و راه امام حسین را در جامعه خود دنبال کنیم و در جامعه پیاده کنیم یعنی راه امام حسین را ادامه دهیم.

وی افزود: دشمن در اتاق فکرش دنبال این است که راه امام حسین را در جامعه نابود کند و اما نمی داند در مکتب حاج قاسم یاد گرفتیم که ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم.

عبدالهی بیان داشت: همانا با شهادت سیدالشهدا حرارتی دربین قلوب مومنین خدا ایجاد می کند که هیچ گاه خاموش نخواهد شد کم می شود ولی هیچ گاه خاموش نخواهدشد.

حجت الاسلام عبدالهی اظهار داشت: دانشگاه و مکتب امام حسین(ع) به وسعت تاریخ است که برای همه جهانیان درس های زیادی آموخته، که در هیچ دانشگاه و مدرسه‌ای تدریس نشده است و از این رو راه و منش سید الشهدا، امروزه الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده جهان شده است.

ارسال نظرات