خبرهای داغ:
غفوری در مراسم تکریم و معارفه حوزه کارمندی شهرستان البرز عنوان کرد: بنای خدمت در بسیج نباید شخص محور باشد باید فراگیر بودن در بسیج تجلی پیدا کند و خصوصیات رفتاری و اخلاقی بسیجیان در ادارات الگویی برای کارمندان باشد.  
کد خبر: ۹۴۴۸۷۷۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج کارمندی سپاه شهرستان البرز بیان کرد: در نظام شیعه دو گفتمان اصیل وجود دارد. یکی در حوزه شها ت و ایثار که الگو و اسوه آن سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است و به تبع آن هر کجا در حوزهای دفاع از دین و فرهنگ ایثار و مقاومت و تبعیت از ولایت و شناخت مقتضیات زمان و بحث آزادگی سخنی به میان آید همه از فرهنگ عاشورا و کربلا نشات گرفته است.

وی گفت: گفتمان دیگر در فرهنگ شیعه، فرهنگ امید و امید افرینی است. امید به امام زمان (عج) و ظهور ایشان و حکومت جهانی آن حضرت که در فرهنگ شهادت و امید به ظهور، سردار سلیمانی الگویی برای دنیای اسلام است.

وی عنوان کرد: بنای خدمت در بسیج نباید شخص محور باشد باید فراگیر بودن در بسیج تجلی پیدا کند و خصوصیات رفتاری و اخلاقی بسیجیان در ادارات الگویی برای کارمندان باشد.

غفوری گفت: با توجه به روحیه جهادی رئیس جمهور، بسیج در ادارات باید جهت اهداف انقلاب مطالبه گر باشد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها