توزیع یکهزار بسته معیشتی همزمان با دهه اول محرم در مراغه

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: همزمان با دهه اول محرم نیز یک‌هزار بسته معیشتی دیگر در مناطق شهری و روستایی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۵۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی ارزش هریک از این بسته‌های معیشتی را بیش از چهار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی شامل روغن، برنج، نخود، سویا، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و عدس است. 

به گفته وی بسیجیان شهرستان که پیش از این کار شناسایی نیازمندان واقعی را در محله‌های مختلف شهری و روستایی بر عهده داشتند، در زمینه توزیع این بسته‌ها مشارکت می‌کنند.

رشیدی اضافه کرد: بسیجیان و گروه‌های جهادی شهرستان همچنین طی دهه اول محرم روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیغ می کنند و تعداد این غذاها در هر یک از روزهای تاسوعا و عاشورا ۵۰ هزار پرس خواهد رسید. 

وی ادامه داد: ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم نیز توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی در محله‌های مختلف شهرستان انجام می‌شود.

رشیدی همچنین به کلنگ‌زنی ۲۵ خانه محروم در عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی شهرستان در تلاش هستند تا این خانه را یا بخشی از آنها را تا هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری برسانند. 

به گفته رشیدی این نهاد انقلابی در تهیه جهیزیه، ساخت خانه محرومان و عرضه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم و به ویژه نیازمندان فعالیت مستمر دارد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار