خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ۱۲ مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیامی صادر کرد.  
کد خبر: ۹۴۴۸۸۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ۱۲ مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم و مناسب‌های انقلاب اسلامی، تریبون اعلام مواضع صریح و شفاف ملت بزرگ و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

«دوازدهم مردادماه مصادف با سالروز تأسیس "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" است که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد.

این نهاد که یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است؛ رسالت سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و نیز برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تاکنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفه مهم نموده است.

در ادامه این پیام آمده است؛ این شورا بحمد‌الله در طول عمر خود که همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی است، همیشه مورد لطف، اعتماد و حمایت بی‌دریغ اقشار مختلف مردم، به ویژه مقام ‌عالی رهبریت نظام چه در دوران امامت امام راحل و چه در دوران زعامت مقام معظم رهبری بوده است.

این شورا از چنان اهمیت و جایگاهی در نظر رهبر معظم انقلاب برخوردار بوده است که ایشان در توصیف این شورا پس از رخداد عظیم حماسه ماندگار نهم دی و برچیدن غائله فتنه، فرمودند: «این شورا یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمده و در طول سالیان متمادی، با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به موقع به جا آورده است.»

هرجا مردم در صحنه بوده اند انقلاب پویا و با نشاط به حرکت خود ادامه داده است. انقلاب اسلامی برآمده از اعتقادات و اراده مردم ایران بوده و بی تردید حفظ و تداوم این نهضت شکوهمند و الهی نیز نیازمند حضور مستمر و مشارکت مردم در صحنه های مهم و حساس است.

حضور میلیونی مردم در یوم الله های مختلفی که نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است نشان می دهد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج عمومی مردم نقش قابل قبولی ایفا کرده است. این شورا همواره در صف مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و عزیز قرار داشته و دارد.

اینجانب، ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد به مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین که به حق داعیه دار و عامل به پاسداری از شعایر انقلاب اسلامی است، و به عموم ملت شریف و مسلمان، از تلاش های خالصانه این نهاد مقدس صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات این نهاد مقدس را از خداومند منان مسئلت می نمایم.

 

رستمعلی رفیعی آتانی_ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها