سرهنگ جمالی از شناسایی و توقيف یک دستگاه وانت پراید حامل مواد خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۸۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سرهنگ مجتبي جمالي فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در جمع خبرنگران گفت: در تداوم طرح هاي عملياتی پلیس، تيمي از ماموران انتظامي شهرستان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه خودروی وانت پراید حامل کالای قاچاق در يكي از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم برای شناسایی و توقيف آن را آغاز کردند.


وی خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران انتظامي شهرستان دلیجان در يكي از محورهاي مواصلاتي این شهرستان، خودروی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان: افزود: مأموران در بازرسي از خودرو موفق به کشف تعداد 3416 قلم مواد خوراکی شامل بیسکویت ،آدامس ، ترشی ، خامه ، قهوه ،کاکائو و سس سالاد قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.


سرهنگ جمالی با اشاره به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان دلیجان بیان کرد: در اين عمليات راننده خودرو دستگیر و پس از تشكيل پرونده قضائي براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.

 

پایان

ارسال نظرات