انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه بیت المقدس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان

مهدی مه تابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه بیت المقدس کردستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف احیا، پایش و عارضه یابی واحد های صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۰۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهدی مه تابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه بیت المقدس کردستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف احیا، پایش و عارضه یابی واحد های صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال در سطح استان خبر داد.

وی افزود: سال گذشته ۳۵۰ واحد صنعتی و ۵۰ واحد معدنی مورد بررسی و پایش قرار گرفته و بعد از بررسی مشکلات و عارضه یابی های صورت گرفته مشکل آنان مرتفع گردید.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه توسعه و رونق اقتصادی در استان کردستان از طریق احیا واحدهای صنعتی و‌مانع زدایی از این واحد ها صورت می‌گیرد، بیان کرد: یکی از اهداف ما در بخش صنعت کمک به تثبیت و ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی استان کردستان است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما نیازمند یک جهش تولید در بخش صنعت و معدن هستیم، افزود: باید با به حرکت درآوردن چرخ های تولید از خام فروشی در استان جلوگیری کرده و از توان و اراده جوانان نخبه و توانمند استان بیش از هر زمان دیگری استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات