دیدار نخبگان و شرکت های دانش بنیان کردستان با نماینده تام الاختیار معاون علمی ریاست جمهور

مهدی مه تابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان از دیدار چهره به چهره چندین شرکت دانش بنیان ونخبه علمی در سطح استان با نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۰۷
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهدی مه تابانی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان از دیدار چهره به چهره چندین شرکت دانش بنیان ونخبه علمی در سطح استان با نماینده تام الاختیار معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری خبر داد.

وی افزود: همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کردستان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تعداد کثیری از نخبگان، مخترعین، مستعدان و شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و به بررسی مشکلات و دغدغه های آنها پرداخته شد.

مه تابانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 37 شرکت دانش بنیان در استان کردستان فعالیت دارد، افزود: حمایت از نخبگان و شرکتهای دانش بنیان در اقتصاد و اشتغال منطقه نقش مهمی دارد واین وظیفه دولت و دستگاههای اجرایی است که با پشتیبانی و حمایت از نخبگان مسیر پیشرفت را برای آنان تسهیل کنند.

وی در پایان اظهار داشت: با بکارگیری اقتصاد دانش‌بنیان می‌توانیم علاوه بر رفع برخی از نقص‌های موجود در صنعت کشور، فناوری بومی را با استفاده از دانش بومی گسترش داده و صنعتی بومی را شکل دهیم تا تحریم‌ها کوچکترین اثری بر اقتصاد و صنعت کشور نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات