مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر البرز مطرح کرد؛

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از طریق اشتغال و بیمه تامین اجتماعی

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بهره مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی و اشتغال می توانند توانمند شوند.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۲۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان ضمن تشریح مزایا و تعهدات این صندوق گفت: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با بهره مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی و اشتغال می توانند توانمند شوند.

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از طریق اشتغال و بیمه تامین اجتماعی

وی افزود: در حال حاضر کمیته امداد استان البرز برنامه های مناسبی برای اشتغال مددجویان دارد که اگر این اشتغال به همراه بیمه تامین اجتماعی باشد، گامی موثر برای توانمندسازی آن ها خواهد بود. دولت با پرداخت ۷۰ درصدی حق بیمه افراد در این صندوق، زمینه را برای برخورداری افراد فاقد بیمه اجتماعی از مزایای این بیمه فراهم کرده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز مطرح کرد: هدف ما برخورداری تمامی افراد فاقد پوشش بیمه ای از بیمه اجتماعی در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدالت اجتماعی است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت  ترویجی ظرفیت های موجود به جامعه هدف بیان کرد: مددجویان یا به عبارتی توانخواهان جزو دهک پایین جامعه هستند و به صورت رایگان از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده می کنند و خدمات تامین اجتماعی را باید از طریق صندوق دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی یک پشتوانه دولتی است که فرصتی ایده آل تلقی می شود، اظهار کرد: لازم است جامعه هدف را با مزایای این طرح آشنا کنیم که در این راستا می توانیم توضیحات را در قالب بنر و پوستر در ادارات شهرستانی به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها