خبرهای داغ:
راوی هشت سال دفاع مقدس: جوانان عزیز درس بخوانند ، پیشرفت کنند و بعنوان یک مسئول انقلابی آماده خدمت به کشور و مردم عزیز شوند.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۴۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

یادواره ۱۶۷۵ شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوا یرگزار شد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار باخرد از فرماندهان و راویان هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره ۱۶۷۵ شهید تیپ مردم پایه سپاه نینوا اظهار کرد: شهدای ما ستاره نبودند اما طوری زندگی کردند که ستاره شدند و شهدا برای ما سبک زندگی هستند.
وی با اشاره به زندگینامه شهید علیرضا محمودی افزود: این شهید بزرگوار هر شب گناهان خود را یادداشت میکرد و برای خود توبه نامه می‌نوشت که یکی از این گناهان خود را منتظر ماندن برای اینکه دیگران به او سلام کنند بیان کرده است و اعتقاد داشت که ادب و سلام کردن به سن و سال نیست.
باخرد در ادامه ضمن توصیه به جوانان و سربازان برای احترام به والدین و آینده نگری اظهار داشت: جوانان عزیز درس بخوانند، پیشرفت کنند و بعنوان یک مسئول انقلابی آماده خدمت به کشور و مردم عزیز شوند.
وی در پایان با بیان اینکه خیلی ها صحبتهای نامعقولی علیه شهدا میزنند تصریح کرد: شهدا زندگی و خانواده هایشان را دوست داشتند اما بخاطر حفظ امنیت کشور و مردم عزیز جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها