خبرهای داغ:
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های اشتباه آموزشی در نظام تعلیم و تربیت کشور گفت: لشکر بیکاران امروز کشور، نتیجه آموزش‌هایی است که مهارت محور نبوده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از دانشگاه فنی و حرفه ای باهنر شیراز که با حضور معاون وزیر نفت و جمعی از مدیران دانشگاه و استان برگزار شد، با تاکید بر آموزش های مهارتی در نظام تعلیم و تربیت کشور اظهار داشت: امروز مهارت محوری در سیستم آموزشی یک اولویت است که مورد غفلت قرار گرفته و بعضاً دانش آموزان و دانشجویان ما آموزش هایی را فرا می گیرند که کارساز نیست.

او افزود: در نظام آموزش و پرورش، توجه به مهارت های فنی و حرفه ای آن گونه که سزاوار است، مورد توجه قرار نگرفته و این یک آسیب بزرگ است.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز همه از بیکاری جوانان می نالند اما از این نکته غافل هستند که بخش اعظم این بیکاری نتیجه عدم مهارت های فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان با تقدیر از تلاش های مسوولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز، بر حمایت از این دانشگاه مهارت محور تاکید کرد و گفت: عزم دولت و مجلس حمایت از مهارت ورزی به ویژه در مراکز فنی و حرفه ای است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید برای تامین بخشی از منابع مالی جهت تکمیل خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها