خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛ 
حجت الاسلام صادقی گفت: یکی از معارف بلند که در زندگی ما بسیار موثر است و اگر شخص و جامعه آن را بفهمد و باور کند و طبق آن عمل نماید نه تنها آخرت بلکه دنیای آنها سعادتمند می‌شود باور به این است که دنیا با حضور خدا اداره می شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۸۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، صبح امروز در حسینیه ناحیه در جمع کارکنان این ناحیه ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم رسیدن به ثواب دنیا و آخرت را در نزد خود بیان می دارد و به انسان ها تذکر می‌دهد که فقط به فکر دنیا نباشید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از معارف بلند که در زندگی ما بسیار موثر است و اگر شخص و جامعه آن را بفهمد و باور کند و طبق آن عمل نماید نه تنها آخرت بلکه دنیای آنها سعادتمند می‌شود باور به این است که دنیا با حضور خدا اداره می شود و مهمترین علت اینکه دین را قبول نداریم، لذت طلبی و لذت جویی ماست می‌خواهیم که به راحتی به دنیا برسیم اما هیچ تلاش و زحمتی انجام ندهیم.

صادقی یادآور شد: در جریان عاشورا همین راحت طلبی مسلمین باعث شد که سر فرزند پیامبر(ص) بر سر نیزه برود. لذت جویی و هوا و هوس پرستی عده ای و دلبستگی عده ای به اموال دنیا مانع شد که حتی کسانی که امام را دعوت به کوفه کرده بودند در کنار امام حاضر شوند.

این مسئول بیان کرد: از طرفی، عده ای به انگیزه های واهی فراتر از جنایت را مرتکب شدند که از ترس لشگر شام، از ترس زندان از ترس شکنجه و قطع شدن مواجب از بیت المال بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان گفت: مستکبران دنیای امروز هم با همین عوامل مردم را از دین جدا می‌کنند که انسان باید راحت باشد و خود را به سختی و مشقت نیندازد، با ضروریات دین مانند حجاب مقابله می کنند و از ترس قحطی و فشار و تحریم مردم را به مذاکره و معاهده و تسلیم شدن در برابر استکبار دعوت می‌کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها