مجید توکلی گفت: همه ی انسان ها در تعیین سرنوشت خود و جامعه موثر هستند امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای اسلام و جز فرائض دینی است که مختص قشر و گروه خاصی نیست و وظیفه همگان است.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۵۹
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: همه ی انسان ها در تعیین سرنوشت خود و جامعه موثر هستند امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای اسلام و جز فرائض دینی است که مختص قشر و گروه خاصی نیست و وظیفه همگان است.

 

همزمان با دهه اول محرم جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان در سالن کنفرانس‌ فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 

در این جلسه مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: همه ی انسان ها در تعیین سرنوشت خود و جامعه موثر هستند امر به معروف و نهی از منکر ضامن بقای اسلام و جز فرائض دینی است که مختص قشر و گروه خاصی نیست و وظیفه همگان است.

 

فرماندار کوهبنان می گوید : کوهبنان شهری مذهبی ، فرهنگی ، علمی و ادبی است که این مهم وظیفه مردم را در اجرای امر به معروف و نهی از منکر سنگین تر می کند.

 

توکلی گفت: دشمنان که در جنگ نظامی ، فرهنگی و اقتصادی راه به جایی نبردند برای جذب جوانان و دور کردن آنان از ارزش های اسلام و انقلاب بدنبال برگزاری جلسات انحرافی هستند که همگان خصوصا خانواده ها باید بیشتر مواظب باشند.

 

توکلی خطاب به حاضرین می گوید در بحث فضای مجازی سعی کنیم فعالیت کمتری داشته باشیم و بیشتر در فضای حقیقی خواسته ها و سوالات مردم را به صورت حضوری پاسخگو باشیم.

 

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: باید با دید باز ،  زبان لین ، دوستی و پیشگیرانه در فضای مجازی به دیگران تذکر بدهیم که اثرات بهتری دارد.

ارسال نظرات