قاضی زاده هاشمی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اظهار کرد: در سازمان های دولتی مشکلی در این خصوص وجود ندارد و سازمان امور استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و تقریبا در حال انجام است و لذا تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای دولتی برنامه اولویت دار این نهاد انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای دولتی در اولویت بنیاد شهید استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی روز جمعه ۱۵ مرداد در بدو ورود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از سفر به استان مرکزی شرکت در یادواره شهدا در روستای وفس در استان مرکزی است که این مهم فرصتی شد تا پیرامون مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسئولین استانی گفت و گویی انجام شود.

وی افزود: متاسفانه اخیرا حادثه سیل سراسری نیز در کشور رخ داده که در این سفر بازدیدی از این مناطق در استان نیز خواهیم داشت تا در صورت لزوم در هیئت دولت مسائل مربوط به مناطق سیل زده استان را دنبال کنیم.

معاون رئیس جمهور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اظهار کرد: در سازمان های دولتی مشکلی در این خصوص وجود ندارد و سازمان امور استخدامی کشور این مهم را دنبال کرده و تقریبا در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این راستا مشکل با نهادهای عمومی و غیردولتی است به خصوص وقتی موضوع به شرکت ها مرتبط می شود اما در این خصوص قانون وجود دارد و پیگیری انجام می شود و مراجع قضایی نیز مرجع رسیدگی و مراجعه این نیروها هستند، این مهم حق قانونی این نیروهاست و با مراجعه به مقام قضایی حتما می توانند حکم دریافت کنند و اصلا درست نیست که این نیروها برای گرفتن حق خود اذیت شوند. اگر این حق به راحتی داده شود بین نیرو و سازمان همبستگی ایجاد می شود.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز گفت: مهمترین برنامه امروز،حضور در روستای وفس و شرکت در کنگره شهدای وفس است، همچنین بازدیدی از روستای آهنگران و دیدار با خانواده شهدایب این روستا نیز انحام خواهد شد که در حادثه سیلاب اخیر دچار خسارت شد.

وی افزود: مسائل و مشکلات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران نیز در این بازدید با معاون رئیس جمهور مرور خواهد شد تا در صورت امکان دستور رفع موانع صادر شود.

انتهای پیام 

 

ارسال نظرات