مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله گفت: خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده به همت گروه‌های جهادی بسیج روز‌های پایانی خودش را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۳۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیل اخیر کرمان خسارتهای فراوانی علی الخصوص در رفسنجان برجا گذاشت که در این مدت گروه های جهادی در مجموعه بسیج و سپاه در قالب  ۵۹۷ جهادگر و ۲۱۵ گروه جهادی در مناطق سیل زده رفسنجان مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی اظهار کرد: لایه روبی و پاکسازی قریب به ۴۰۰ منزل با استفاده از ۴۶ پمپ کف کش آب و ۳۷ پمپ آب ،  تخلیه آب و اعزام ۲۳ دستگاه لجن کش ، استفاده از قریب به ۲۰ دستگاه کارواش برای شست و شوی اسباب و لوازم مردم ،  استفاده از ۴۹ دستگاه تانکر آب و ۱۲ تراکتور برای رفع سد معبر و بازگشایی مسیر‌ها به مردم مناطق سیل زده ارائه خدمت داده شده است.

جلالی تصریح کرد:اعزام ۱۲ دستگاه خودرو‌ی عملیاتی با همکاری توپخانه رفسنجان برای تخلیه افراد گرفتار در سیل و حمل اسباب و اثاثیه منازل آن‌ها به مناطق امن به ویژه در روستا‌های اطراف رفسنجان انجام  شده است.

این مقام مسئول گفت: استفاده از خودرو‌های سبک برای حمل و نقل ، ۲ دستگاه لودر ، ۲ دستگاه بیل مکانیکی، ۵ دستگاه کامیون و ۳ دستگاه کمر شکن و استفاده از ۲ دستگاه خودروی رفع آلودگی برای برطرف کردن آلودگی‌های بعد از سیل به مناطق سیل زده اعزام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله ادامه داد: ۳۰ هزار غذای گرم در بین مردم مناطق سیل زده و گروه‌های جهادی توزیع شده است

این مقام مسئول بیان کرد: خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده به همت گروه‌های جهادی بسیج روز‌های پایانی خودش را پشت سر می‌گذارد.

جلالی افزود: قریب به ۵۲ خانه در سیل های اخیر دچار تخریب شده اند که این موضوع از طریق مدیریت بحران استانداری کرمان در دست پیگیری است تا این افراد تا زمان ساخت مسکن مناسب در کانکس اسکان پیدا کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله در پایان با تشکر از تعامل همه دست اندرکاران و ارگانهای مختلف خاطر نشان کرد:  امیدواریم با پیگری مسئولین مسائل و مشکلات این عزیزان در کمترین زمان ممکن برطرف شود

 

ارسال نظرات