حجت الاسلام رسولی:

ملت حسینی زمینه ساز دولت مهدوی است

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با بیان اینکه ملت حسینی ملتی است که الگوی او حسین بن علی(ع) باشد، گفت: ملت حسینی زمینه ساز دولت مهدوی است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۵۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام رسولی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در جمع سربازان و پایوران سپاه ناحیه مقاومت ساوجبلاغ با اشاره به قیام امام حسین(ع) گفت: حضرت برای اقامه دین مبین اسلام قیام کرد.

وی ادامه داد: حضرت زینب کبری(س) به امام حسین(ع) عرضه کرد یا اباعبدالله، گویا لشکر مهيای جنگ شده است، امام حضرت عباس(ع) را صدا زد تا به سمت لشگریان برود، آقا برگشت و عرضه داشت اینها آماده ی جنگ شده اند،امام حسین(ع) فرمودند:" به آنها بگویید یک امشب را به ما مهلت دهند می خواهم امشب را برای خدا اختصاص بدهم ..." حسینی که تمام عمر را برای خدا اختصاص داده بود شب عاشورا را مهلت خواست تا مناجات کند، نماز بخواند و با خدا عبادت کند.

حجت الاسلام رسولی خاطرنشان کرد: اساس حرکت سیدالشهداء(ع) نماز بود. امام خمینی(ره)   فرمودند:" در اسلام هیچ فریضه ای بالاتر از نماز نیست.نماز خوب فحشاء و منکر را از یک امت بیرون می برد."

به گفته وی، ملت حسینی ملتی است که الگوی او حسین بن علی(ع) باشد.ملت حسینی زمینه ساز دولت مهدوی است باید.تلاش، جهاد،خودسازی، حضور فعال و موثر در همه ی عرصه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد..

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها