همايش شيرخوارگان حسيني با حضور گسترده مادران عزادار و شيفتگان اهل بیت (ع) در چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۵۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران حجت الاسلام اسلام حلمی در همایش شیرخوارگان حسینی این شهرستان، اظهار کرد: شهادت مظلومانه حضرت علی اصغر(ع) سند حقانیت مکتب حسینی است، حضرت سید الشهداء (ع) و یاران با وفایش در سرزمین کربلا احیاگر اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه برپایی این همایش در جمعه اول محرم سبب می‌شود که حقانیت پیام خون مطهر شهدای کربلا و اهل بیت (ع) در جهان اثبات شود، خاطرنشان کرد: هر انسانی لازم است حداقل یک بار روضه سید‌الشهداء (ع) و حضرت علی اصغر (ع) را گوش کند زیرا این روضه‌ها زمینه ساز ظهور مصلح و منجی عالم بشریت است.

وی برپایی عزای امام حسین(ع) را یک عمل مستحبی دانست و گفت: این آیین فراتر از عمل مستحبی، انتقال دهنده پیام اهل بیت (ع) است، چراکه عزاداری برای اهل بیت (ع) هویت جهان تشیع است.

 مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه چالدران همچنین شهادت حضرت علی اصغر (ع) در روز عاشورا را یک رکن در واقعه کربلا دانست و گفت: امروز هم از نسل بنی‌امیه وجود دارند و گروهک‌های تکفیری با حمایت استکبار جهانی و سران مرتجع عرب در میانمار، سوریه، فلسطین، یمن و دیگر کشورها، مردم بی‌گناه و اطفال را می‌کشند.

ارسال نظرات