خبرهای داغ:
صدرالحسینی گفت: امروز توانمندی دفاعی نهضت جهاد اسلامی فلسطین، حماس، گردان‌های قسام و گردان‌های دیگر قدرت جبهه مقاومت را به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۷۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

دکتر سید رضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در خصوص جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، "سیف القدس" را تابلوی نمایش توانمندی دفاعی جبهه مقاومت در حوزه جغرافیایی فلسطین برشمرد و گفت: امروز توانمندی دفاعی نهضت جهاد اسلامی فلسطین، حماس، گردان‌های قسام و گردان‌های دیگر قدرت جبهه مقاومت را به تصویر کشیده است و تعدادی دیگری از یگان‌های دفاعی به مجموعه جبهه مقاومت اضافه شده است.

نبرد "سیف القدس" صحنه اثبات قدرت دفاعی جبهه مقاومت 

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به توسعه و پیشرفت قدرت دفاعی جبهه مقاومت، نبرد "سیف القدس" را صحنه اثبات قدرت دفاعی جبهه مقاومت در جغرافیای فلسطین دانست و افزود: امروز قدرت جبهه مقاومت برای دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی به اثبات رسیده است.

صدرالحسینی اتحاد جریان‌های جبهه مقاومت در پاسخ به حمله ظالمانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، با شلیک ۱۰۰ فروند موشک و راکت به سرزمین‌های اشغالی، را اتحادی واقعی و جلوه‌ای از قدرت دفاعی جبهه مقاومت برشمرد و تصریح کرد: توانمندی دفاعی جبهه مقاومت به ویژه شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، کاملاً قابل مشاهده است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تأکید بر اینکه شلیک صدها موشک از نوار غزه، به سمت سرزمین‌های اشغالی بعد از حدود دو ساعت از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، قدرت دفاعی و نظامی جبهه مقاومت را نشان می‌دهد، اضافه کرد: بی خاصیتی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی با اقدام موشکی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به دنیا ثابت شد.

گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی با قدرت مقاومت شکسته شده است

صدرالحسینی با اشاره به اینکه گنبد آهنین رژیم جعلی صهیونیستی با قدرت موشکی جبهه مقاومت شکسته شده است، تصریح کرد: میلیاردها دلار برای این گنبد به اصطلاح آهنین از سوی این رژیم کودک کش هزینه شده است، تا این رژیم جعلی را از خطر موشک‌های جبهه مقاومت مصون نگه دارد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه امروز دیگر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در هیچ نقطه از دنیا خود را به اثبات برساند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بلافاصله بعد از تجاوز آشکار هوایی به نوار غزه، اعلام آماده باش کرده است.

صدرالحسینی با اشاره به اینکه ساکنین سرزمین‌های اشغالی از ترس موشک‌های جبهه مقاومت به پناهگاه‌ها رفته‌اند، بر ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با قدرت موشکی جبهه مقاومت به ویژه شاخه نظامی جهاد اسلامی تأکید کرد و گفت: اطمینان داریم، رژیم صهیونیستی به زودی دستان خود را به عنوان تسلیم بالا خواهد برد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از کشورهای دوست فلسطین در خواست خواهد کرد که هر چه زودتر آتش بس اعلام شود، اظهار داشت: با توجه به شهادت ۶۰ فلسطینی بی گناه در جریان این حملات جنایت‌کارانه، به این سرعت، جبهه مقاومت به ویژه شاخه نظامی جهاد اسلامی، آتش بس را نخواهد پذیرفت و رژیم صهیونیستی از جانب مقاومت همچنان تهدید خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات