بیانیه سپاه قمربنی هاشم (ع) به مناسبت روز خبرنگار

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه فرارسیدن روز خبرنگار و تقارن آن با دهه محرم و عاشورای حسینی را گرامیداشت.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۸۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به شرح ذیل است:

امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبنیی است. «مقام معظم رهبری»

«۱۷ مرداد روز خبرنگار» یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی همچنین شهیدان والامقام آوینی، صارمی و شهرانی و ... است، که  وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنند و  به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم می آورند.

به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، خبرنگاران در مسیر ملت و خدمت به مردم حرکت می کنند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی)، آگاه سازی نسبت به مقوله های حساس از اهداف کار رسانه هاست.

       ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار1401 با ایام محرم حسینی، مجاهدت های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم  که  الگوگرفته از پیام رسان کربلاست را ارج می نهیم و قدردان تلاش های شبانه روزی شما در سنگر «جهاد تبیین» هستیم، امید است با همکاری و هم افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب به خوبی انجام د هیم و لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام عصر(عج) بنشانیم.

سرتيپ دوم پاسدارعلی محمد اکبری

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات