خبرهای داغ:

پایگاه های حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) سرخه سیاه پوش شدند

به مناسبت فرارسیدن ماه عزای امام حسین (ع) پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران و مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه سیاه پوش شدند.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۴۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز ماه محرم الحرام مراسم سیاه پوشان و عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری و روضه خوانی و مداحی از اولین روز محرم هر روز صبح در مسجد جمعه برگزار می شود.

او افزود: در راستای سوگواری سید و سالار شهیدان مراسم سیاه پوش کردن پایگاه و مسجد با همکاری گروه فرهنگی وجهادی پایگاه خواهران و برادران و مسجد جمعه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: به مناسبت ماه محرم غبارروبی مسجد و شست وشوی ظروف مسجد جمعه توسط بسیجیان حلقات صالحین و گروه جهادی پایگاه انجام و هرشب مراسم توزیع غذای نذری در مسجد بین عزاداران و نمازگزاران انجام می شود.

اسیری در ادامه اضافه کرد: مراسم روزانه همراه با پذیرایی به نیت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، شهدا، اموات بسیجیان و نمازگزاران مسجد بوده و علاوه بر این مراسم روزانه، برنامه های دیگری در ساعات بعدازظهر یا شب های محرم در مسجد و پایگاه ها برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها