خبرهای داغ:

اوج روحیه سلحشوری و ایستادگی مردم را در دوران دفاع مقدس می توان دید

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: شاید در هیچ برهه ای اینگونه روحیه سلحشوری و ایستادگی مردم در طول تاریخ در دفاع از کشور همچون دوران دفاع مقدس ندیده ایم.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۷۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه محرم الحرام و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس، در این دوره همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با رزمندگان تقی اسلامی، محمود غلامی و مرتضی امینی فرد؛ این مردان عرصه جهاد و شهادت دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ مهدی ادهم در دیدار با خانواده اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) اظهار کرد: خدا را شاکریم که در خدمت رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم که بعد از آن دوران نیز همچنان در صحنه حضور داشته و در سنگر دفاع و پاسداری و در عرصه فعالیت های بسیج نقشی موثر داشته است.

او افزود: انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل امتداد عاشورا و برگرفته از نهضت عاشوراست و به تبع این تعالیم دینی که مردم، رزمندگان و مجاهدین انقلاب اسلامی فراگرفتند، با روحیه سلحشوری و برگرفته از نهضت عاشورا و رزمندگان عاشورا، در جبهه دفاع از انقلاب در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و همان روحیه حماسی صحنه های بزرگی را در دوران دفاع مقدس خلق کردند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در دیدار با خانواده غلامی بیان داشت: ما وقتی تاریخ را مطالعه می کنیم شاید در هیچ برهه ای اینگونه روحیه سلحشوری و ایستادگی مردم در طول تاریخ در دفاع از کشور همچون دوران دفاع مقدس ندیده ایم.

ادهم ادامه داد: خدا را شاکریم شاید در این جنگی که رزمندگان اسلام با توسل به قیام امام حسین (ع) توانستند کشور را بدون اینکه یک وجب از آن را بدهند، حفظ کنند.

او در خاتمه گفت: امروز قدردانی از زحمات آن ها وظیفه ماست همه کسانی که در آن حماسه بزرگ نقش داشتند و امنیت خود را مدیون آن ها هستیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار