ساری-پدر شهید مدافع حرم کریمیان گفت: پسرم با وجود اینکه از کشور آلمان بورسیه داشت و به چند زبان زنده دنیا مسلط بود همه را رها کرد و در دفاع از حریم آل الله به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۸۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پدر طلبه شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان در مراسم وداع با شهیدان مدافع حرم رحیم کابلی، مصطفی تاش موسی و حجت الاسلام محمد امین کریمیان بکه در شامگاه جمعه مصادف با هشتم ماه محرم  برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) با اشاره به اینکه باید از مصائب حضرت سیدالشهدا (ع) و یارانش گفته شود، گفت: خداوند متعال را شاکریم که فرزندم در راه اسلام و امام حسین (ع) شهید شد.

پدر شهید کریمیان با بیان اینکه فرزندش عاشق امام حسین (ع) و درس آموخته مکتب عاشورا بود، افزود:فرزندشهیدم در  وصف امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) مداحی‌ها و منابر دلنشینی داشت.

پدر شهید این مدافع حرم دهه هفتادی با اشاره به اینکه شهید محمد امین نماد مبارزه با استکبار و نماد مقاومت بود، ادامه داد: نسل جوان باید وصیت شهدا را نصب العین قرار دهند تا عاقبت بخیر شوند.

پدر روحانی شهید کریمیان به وصیت فرزند شهیدش هم اشاره کرد و با بیان این مطلب که  شهید پشتیبان واقعی، ولی فقیه زمان بوده است، گفت: پسرم  نخبه علمی و حوزوی بود.

کریمیان اضافه کرد: پسرم با وجود اینکه از کشور آلمان بورسیه داشت و به چند زبان زنده دنیا مسلط بود و با وجود استطاعت مالی می‌توانست زندگی خوبی داشته باشد، اما بدون هیچ چشم داشتی راه و مسیر حسینی را برگزید و در دفاع از حریم آل الله جان خود را فدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها