خبرهای داغ:

جهادگران شهرستان سرخه دست یاری به سوی سیل زدگان روستا جوین گرفتند

به دنبال وقوع سیل اخیر و خسارات ناشی از آن در روستاهای سرخه جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج در قالب یک تیم جهادی با هدف بازسازی معابر و نهرها در روستا جوین حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۴۹۷۱۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با وقوع سیل در روستای جوین در سرخه و خسارات ناشی از آن و بسته شدن معابر، گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد در سرخه در اردوی جهادی روستای جوین با هدف بازسازی نهرهای باغ های روستاییان حضور یافتند.

همچنین گروه جهادی شهید حسن خدامی پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) شهرستان سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) همراه با امام محله و جمعی دیگر از بسیجیان در اردوی جهادی به منظور کمک به سیل‌زدگان روستای جوین شرکت کردند.

آماده سازی فضای چایخانه حلقه صالحین شهید حسین سماوی این پایگاه مقاومت از دیگر اقداماتی بود که به همت بسیجیان انجام شد.

اردو یک روزه آموزشی و تفریحی حلقه ی هنری شهید اسدالله مونسان پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) محله اسلامی آل یاسین (ع) نیز در یکی از پارک های سرخه برگزار شد.

بسیجیان پایگاه صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه نیز جهت پذیرایی از عزاداران حسینی اقدام به آماده سازی سقاخانه و چایخانه در روستا کردند.

مراسم شب هشتم محرم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمودی و مداحی حمیدرضا رهایی همراه با مراسم زنجیرزنی در روستای عبدالله آباد به همت بسیجیان و اهالی روستا برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار