خبرهای داغ:

شهید تازه تفحص شده میهمان خیمه عزاداری اصفهان شد

مراسم استقبال از پیکر پاک شهید دفاع مقدس مصادف با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، همراه با امت عزادار توسط گردان105 امام حسین(ع) در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۸۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبر گزاری بسیج، مراسم استقبال از پیکر پاک شهید دفاع مقدس مصادف با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، همراه با امت عزادار توسط گردان105 امام حسین(علیه السلام) در پارک زمزم واقع در شهرک ولیعصر اصفهان برگزار شد.

فرمانده گردان105امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: مقام معظم رهبری( حفظه الله) در مورد شهیدان والا مقام فرمودند: بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است. و گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست، لذا بسیجیان و رزمندگان این حوزه مطابق سنت حسنه و هر ساله با برپایی خیمه عزای حسینی، طي مراسمی ،با حضور پر شور مردم وحضور فرمانده لشکر۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل خيمه حسینی واقع در پارک زمزم منطقه همپوشان شهرک ولیعصر اصفهان،  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از پیکر پاک شهید دفاع مقدس استقبال کرده و سپس در ادامه این برنامه به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار