در پی درگذشت سردار سپاه اسلام رضا ساعی شاهی:
سپاه الغدیر درگذشت سرباز اسلام سردار رضا ساعی شاهی را محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند ...
کد خبر: ۹۴۴۹۹۰۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سپاه الغدیر استان یزد در پی درگذشت سردار سپاه اسلام رضا ساعی شاهی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب.۲۳)
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام سردار ساعی شاهی (طاب ثراه) موجب تألم و تأثر فراوان شد.

نقش‌آفرینی اثرگذار و رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این رزمنده شجاع، ولایتمدار و مؤمن در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در جایگاه‌های مختلف به خصوص تیپ الغدیر استان یزد و لشکر ۷، ولی عصر (عج) نمونه‌ای بارز از یک فرمانده با اخلاق و الگو برای فرماندهان، مدیران و نسل جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سپاه الغدیر درگذشت سرباز اسلام سردار رضا ساعی شاهی را محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند و از درگاه خداوند منان برای روح پر فتوح ایشان همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسئلت دارد.

ارسال نظرات