خبرهای داغ:
مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام در سپاه ناحیه داراب با حضور فرماندار و کارکنان ادارات شهرستان داراب برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۲۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام در سپاه ناحیه داراب با حضور فرماندار و کارکنان ادارات شهرستان داراب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد ساجدنیا استاد حوزه و دانشگاه گفت: بعضی ها به اسم دین جنایت می کنند مثل داعش که طراز در دین ندارند و دین بد فهمیدند که به جای سعادت و نجات باعث بی اخلاقی و وحشی گری در دین شده اند.
ساجدی نیا ادامه داد: هستند کسانی بدون داشتن علم و طراز در دین به کار های نا پسند دست می زند و می گویند ما برای توحید و احیای دین آمده ایم که چه بسا این ها باعث تضعیف و نابودی دین می شوند.

وی اظهار داشت: در جهل مقدس از آیات و روایات به صورت غلط استفاده می شود ،که نمونه آن عمر عاص قرآن سر نیزه می زند وبا کلمه حق بدون اراده حق اسلام را به نفع خود تغییر می دهد.
ساجدی نیا خاطر نشان کرد :اعتقادات ما از روضه و منبر گرفته می شود وبر این قاعده هستیم که امام حسین علیه السلام همه را شفا می دهد مگر استثنا داشته باشد ولی این قاعده بر عکس است چون طراز و قاعده را بد فهمیده ایم.
وی اضافه کرد: هر چیزی خداوند برایش راهی قرار داده است،حضرت فاطمه (س)در منزل مریض شد ولی در خانه ۵ نفر مستجاب الدعوه حضور داشتند یا در حادثه کربلا بسیار از خاندان مستجاب الدعوه بودند ولی این حوادث در مسیر طبیعی خود گرفت تا به عنوان حماسه یاد شود.
ساجدی نیا تاکید کرد طراز دین و علم را باید از مرد علم و دین آموخت که برمبانی دینی و علمی مسط هستند.
در پایان مراسم مداحان به ذکر مصیبت پرداختند و بر سر سفره نذری امام حسین علیه السلام مهمان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها