جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
" بسمه تعالی "
« ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُون َ» 
ن، و سوگند به قلم و آنچه می نویسند ( سوره قلم آیه ۱ ) روز خبرنگار، در حقیقت روز پاسداشت رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه است. مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار مومن انقلابی، تعهد؛،حق محوری، بصیرت، عقلانیت و آزاد اندیشی است و آفت اهل قلم هم آلوده شدن در بازی‌های سیاسی ؛ باندی و جناحی است. باید دغدغه نخست در کار خبرنگاری، اسلام و ارزش های ناب محمدی(ص) باشد و بدون تردید رسانه ای عالی ترین رتبه امتیاز را در پیشگاه الهی دریافت می کند که بیشترین دغدغه را نسبت به اسلام و ارزش‌های انقلابی داشته باشد. 
یقیناً وجود شما عزیزان بود که دوربین و قلم بدست در هر وقت از شبانه روز در صحنه های حماسه و در سختی ها، تلخی ها و شیرینی های تاریخ حاضر شدید و با ثبت وقایع و حوادث در لحظه؛ آنها را ماندگار کردید.
لذا برخود لازم دانستم ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدگرانقدر محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی؛ ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم کشور بویژه خدمت شما خبرنگارانِ عزیز، دغدغه مند و مخلص استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامت، سعادت و توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سرهنگ پاسدار عباس حسینی،
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار

ارسال نظرات