خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های خبرنگاران است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی سفیران مجاهد (خبرنگاران) است.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۸۲
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

سرهنگ علی مختار معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت «محمد صارمی» و روز خبرنگار نامگذاری شده است، اظهار کرد: بی‌تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

وی افزود: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی جنگ با ابر رسانه‌های جبهه کفر جهانی است که در این نبرد سهمگین باید با تفکر جهادی، حیله و تزویر رسانه‌های وابسته به نظام سلطه را خنثی کنند‌.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرمودند «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس» و از همین رو است که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم.

وی گفت: اصحاب رسانه حافظ امنیت جامعه هستند، هر جا که خبرنگاران حضور دارند حتماً امنیت، سلامت و حفاظت جامعه شکل می‌گیرد‌ و اگر این حوزه محدود شود شاهد شکل‌گیری هزاران فساد و مشکلات مختلف در سطح جامعه خواهیم بود .

مختاری با بیان اینکه هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار یادآور باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم خبرنگاران است، افزود :سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی سفیران مجاهد (خبرنگاران) است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه‌داران و تلاشگران و سفیران مجاهد در عرصه اطلاع‌رسانی هستند، گفت: خبرنگاران با اندیشه فکری خود در امر سلامت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی جامعه ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار