سپاه قمربنی هاشم (ع) درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج را تسلیت گفت

فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۳۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج ابوالقاسم سلیمانی پدر گرانقدر سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، روز عاشورا به رحمت ایزدی پیوسته و مراسم تشیع و خاکسپاری آن مرحوم نیز با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده در شهرستان فارسان از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به همین مناسبت فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیام این مصیبت را به خانواده سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج و خانواده و بازماندگان کانون مصیبت دیده به شرح ذیل تسلیت گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انّالله وَاِنااِلیه راجِعون

برادر ارجمند و بزرگوار

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

با عرض سلام و تسلیت ایام حزن و عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، بدینوسیله مصیبت جانسوز درگذشت پدر گرانقدرتان را که با عاشورای حسینی مقارن شد، تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جناب عالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

  از درگاه حضرت احدیت جلّ و علا مسألت داریم که روح حاج ابوالقاسم سلیمانی را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید و به شما و بازماندگان صبر و اجر عطا فرماید.

ما را در غم خود شریک بدانید.

فرماندهی، پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری بسیج  و خبرنگاران افتخاری استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن عرض تسلیت محضر سردار غلامرضا سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج و خانواده معزا، از خدای متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا را مسألت می کند.

ارسال نظرات