پیام سرپرست و رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار پیام هایی صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۳۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری و علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پیام هایی جداگانه به مناسبت هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، به تجلیل از مقام شامخ و زحمات ارزشمند این قشر شریف و سختکوش پرداختند.

پیام سرپرست و رئیس شورای اسلامی شهر کرج به مناسبت روز خبرنگار

در پیام منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج آمده است:

«تقارن روز خبرنگار در سال جاری با عاشورای حسینی، رسالت این حرفه خطیر را مضاعف می کند. ایستادگی در برابر ظلم و قیام برای اصلاح کجی ها، همان علتی بود که ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای آن به شهادت رسید.

امیدوارم خبرنگاران عزیز، مدیران و همه آنانی که با مردم سر و کار دارند نیز به این اصل مهم توجه داشته باشند .ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، هفدهم مرداد ماه، روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را خدمت همه دلسوزان این عرصه تبریک عرض می کنم.»

علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به تقارن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان ضمن گرامی داشت مقام خبرنگار گفت: رسالت خبرنگاران در آگاه سازی جامعه از طریق انشار اخبار، رسالتی خطیر بوده و این امر بر کسی پوشیده نیست.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و همه خبرنگاران که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای تحقق هدف بلند خویش به قربانگاه بردند، برای جامعه خبرنگاری که بازوی توانمند مردم و مدیران هستند آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، ارتباط دو سويه بين مجموعه مديريت شهری و رسانه ها را حائز اهمیت دانست و مطرح کرد: اين ارتباط در بهبود فضايي كه مي تواند در راستاي تعالي شهري باشد، كمك كننده است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها