خبرهای داغ:
تبریز- معاون تربیت بدنی و مدیرعامل باشگاه مقاومت آذربایجان شرقی با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۶۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، علی حیدرپناه؛ معاون تربیت بدنی و مدیرعامل باشگاه مقاومت با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام تبریک علی حیدرپناه بدین شرح است:

بسم الله العلیم الخبیر

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام شامخ عزیزانی که قلمشان طلعیه حقیقت و بیانشان انعکاس دردهای دردمندانی است که طنین فریادشان سکوت است.

این روز به قداست قلم و  تقارنش با عاشورای حسینی و خون شهیدانی چون شهید محمود صارمی، حرف های نهانی به وسعت آسمان ها با خود دارد.

روزی که بهانه ای است برای تشکر از تمام زحمات تلاشگرانی که همواره سختی های طاقت فرسای این شغل خطیر را با جان دل و رویی گشاده پذیرا هستند تا بتوانند با بکارگیری ظرافت ها و مهارت های رسانه ای در این حرفه ، داد مظلومی را ستانده و حقی را احقاق نمایند تا مصداق کلام نهمین معصوم ( علیه اسلام ) باشند که می فرماید: " قُلِ الحقَّ و إنْ کانَ فیهِ هَلاکُکَ ، فإنَّ فیهِ نَجاتَکَ ..." حق را بگو اگرچه در ظاهر نابودی تو در آن باشد، زیرا که نجات تو در آن است... .

اینجاب ضمن تشکر از کوشش های بی امان خبرنگاران عزیز سراسر کشور، هفدهم مرداد ماه ، روز خبرنگار را به همه تلاشگران مخلص و متعهد عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و امیدوارم روز به روز برگ زرین دیگری بر صفحه دفتر وزین شایستگیهای این عزیزان پیوست شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها