سردار سنایی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

اشتباه محاسباتی صهیونیست ها را گرفتار کرده است/ ایجاد موازنه جدید بین مقاومت و رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: موازنه جدید بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ایجاد شده که نتیجه آن را در درخواستهای پیاپی آتش بس برای پایان درگیری‌ها می بینیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تاکید بر اینکه قدرت موشکی محور مقاومت ضعف سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی را به خوبی نمایان کرد، گفت: تمایل رژیم صهیونیستی برای آتش بس را می توانیم یک شاخص برای سنجش قدرت واقعی این رژیم بدانیم که سالهاست بجای شعار نیل تا فرات، دور خودش حصار کشیده و مقابل محور مقاومت، ناتوان مانده است. لذا این موضوع نشان دهنده اشتباههای وسیع محاسباتی است که آنها را گرفتار این وضعیتی کرده که برای خروج از آن دست به ریسکهای این چنینی میزنند که خروجی آن افزایش بی اعتباری این رژیم است.

سردار سنایی راد درخصوص میزان قدرت موشکی محور مقاومت و ضعف سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی بخصوص سامانه گنبد آهنین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی راکتهای میانگین ۸۰۰ دلاری مقاومت را با موشکهای چند ده هزار دلاری پاسخ میدهد و امروزه علاوه بر امکانات فنی و به روز محور مقاومت، تجربیات زیادی نیز درخصوص نحوه بکارگیری و شلیک و سازماندهی موشکها و راکتها توسط این رزمندگان در میدان نبرد استفاده می‌شود که ناتوانی سیستم های پدافندی موشکی رژیم صهیونیستی بخصوص سامانه گنبدآهنین را در پی دارد و توانسته موازنه جدیدی را بین مقاومت و رژیم صهیونیستی ایجاد کند که نتیجه آن را در درخواستهای پیاپی آتش بس برای پایان درگیری‌ها می بینیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره اثر قدرت موشکی محور مقاومت بر معادلات منطقه گفت: جریان مقابل محور مقاومت به گفتمان و تئوری رئالیسم معتقد است و بر همین مبنا قدرت موشکی مقاومت پیام واضحی به آنها ارسال می‌کند که رژیم صهیونیستی و آمریکا را به تغییر تصمیمات آینده خود در بحث درگیری با محور مقاومت وا میدارد.

وی در پایان افزود: هم‌اکنون نیز ما شاهدیم که آمریکا در جریان درگیری اخیر از طرفی که میانجی آتش بس بوده تشکر میکند و تاکید به رعایت آتش بس دارد که با توجه به منطق زور که بر طرف مقابل حاکم است به حول و قوه الهی این روند قدرت موشکی ادامه دار خواهد بود.




ارسال نظرات