نظری گفت: نمایش صحیح و هنرمندانه دستاوردهای نظام اسلامی و خصوصا دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در آستانه هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات دولت به اطلاع مردم برسد و رویکرد رسانه ها در هفته دولت امیدآفرینی و جهاد تبیین باشد.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۲۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی به مناسبت هفته دولت گفت: انقلاب اسلامی پرچم دار اسلام ناب محمدی(ص) به سکانداری مقام معظم رهبری و داعیه دار آزادی خواهی در جهان است و امروز به برکت مکتب عاشورا و خون مطهر شهدا در اوج اقتدار هستیم و در برابر قدرت های جهان دست برتر داریم.

نظری اظهار کرد: جمهوری اسلامی به پیروی از مشی و روش امام حسین(ع) پیروزی ها و موفقیت های بزرگی کسب کرده و همواره در عدالت خواهی و حمایت از مظلومین و دوری جستن از ظالمین و مستکبرین پیشگام بوده است.

وی افزود: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا نشان از اهمیت پیام رسانی و تبیین دارد که امروز این رسالت مهم اصحاب رسانه است و خبرنگاران رسالتی زینب گونه دارند که با مشی و پیروی از مکتب و سیره حضرت زینب(س) باید حماسه های هویت ساز را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: نمایش صحیح و هنرمندانه دستاوردهای نظام اسلامی و خصوصا دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در آستانه هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات دولت به اطلاع مردم برسد و رویکرد رسانه ها در هفته دولت امیدآفرینی و جهاد تبیین باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم بنا ندارد کوتاهی ها و اشتباهات گذشته را گردن دیگران بیندازد و به دنبال پرداختن به حاشیه ها نیست و قطعا وقت خود را صرف اینگونه اقدامات نخواهد کرد.

نظری یادآور شد: مردم داری و مردم باوری رویکرد مهم دولت در یکسال گذشته بوده و امید در بین مردم احیا شده و دولت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به میدان می آورد و اقدامات دولت باید توسط رسانه ها به خوبی تبیین و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: سفر هیئت دولت به استان مرکزی که حاصل آن ۲۲۰ مصوبه بود امید را در بین اقشار مختلف مردم استان زنده کرد و ریل خدمت رسانی توسط دولت سیزدهم پایه گذاری شده و قطار دولت خود را مکلف می داند شتابنده در این راستا حرکت کند.

نظری اظهار کرد: ایجاد نا امیدی بازی کردن در زمین دشمنان انقلاب است و قطعا دامن زدن به اهداف و برنامه های دشمنان خلاف منافع مردم است و رسانه ها باید توطئه ها و اهداف دشمنان را به خوبی شناسایی و خنثی کنند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: مدیریت سیل در روستای آهنگران با نگاه جهادی و انقلابی موجب کمترین خسارات جانی شد و تیم مدیریتی استان قبل از سیل با اقدامات سازنده تا لحظه وقوع در میدان حضور فعال داشت.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند تحول همه جانبه در بخش های مختلف هستیم گفت: دولت سیزدهم نگاه عمیق به تحول دارد و در این راستا برنامه ریزی کرده و حرکت می کند.

نظری اظهار کرد: استان مرکزی در بسیاری از بخش ها، ظرفیت ها و توانمندی های بالایی دارد که باید در راستای خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد و ترمیم اعتماد عمومی مردم از مهمترین رسالت دولت است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین اقدامات بزرگ دولت در طی یک سال گذشته است که باید با تولید محتوای صحیح و خلاقانه به اطلاع مردم برسد و از هرگونه اقدامات جزیره ای نیز دوری شود.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت مردمی سازی یارانه ها بود که موجب جلوگیری از حجم عظیم قاچاق مواد غذایی شد و این دستاورد هم باید برای مردم تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا عزم دولت جدی است و در استان مرکزی با پای کار آمدن همه ظرفیت های موجود با توجه به شاهراه بودن این استان و حجم زیاد ترددها در این راستا اقدامات بزرگی انجام شده است.

انتهای پيام

ارسال نظرات