خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک خبرنگاران را منادیان حق دانست و روز خبرنگار امسال را تداعی حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بیان کرد.
کد خبر: ۹۴۵۰۲۴۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سیدموسوی در مراسم تجدید میثاق با شهدای شهر آبیک به ویژه شهید طهماسب شیخ حسنی شهید خبرنگار شهرستان آبیک که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار به همراه خبرنگاران شهرستان آبیک برگزار شد، اصحاب رسانه را منادیان حق و صلادهنده امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

 

 وی اظهار کرد: تقارن عاشورای حسینی و روز خبرنگار تداعی گر حماسه آفرینی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) به عنوان راویان و پیام آوران واقعه کربلا و نهضت حسینی است. 

 

سید موسوی با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه محرم ماه ایثار، فداکاری و شهادت افزود: یاد همه شهدای اصحاب رسانه به ویژه محمود صارمی مرتضی آوینی خبرنگاران شهید و همچنین شهید شیخ حسنی از شهدای خبرنگار شهرستان آبیک را گرامی می داریم. 

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: از تلاش ها و زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی ویژه خبرنگاران استان و شهرستان قدردانی می شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها